СТОРІНКИ З ІСТОРІЇ ШКОЛИ
Білицька ЗОШ І - ІІІ ст. № 9 Добропільської міської ради розпочала освітню діяльність 21 жовтня 1961 року. З 1992 року очолює школу Рєпна Лариса Володимирівна, учитель вищої категорії, учитель - методист, відмінник Освіти України.
Сторінки становлення школи1991 - 1992 навчальний рік - лінійна диференціація фізики та математики у старшій школі.1996 - 1997 навчальний рік -введення фізико - математичного профілю у школі ІІІ ступеню.2003 - 2004 навчальний рік -відкриття двохпрофільних класів в старшій школі природничого та технологічного напряму.2007 - 2008 навчальний рік - набуття школою статусу україномовної.2013 - 2014 навчальний рік -набуття статусу школи з поглибленим вивченням іноземної мови з 1-го класу.1991 - 2012 рр. - плідна співпраця з ДДМА
Адміністрація школи, викладацький склад розглядають навчально - виховний процес як основу формування у школярів успішності в навчанні, вихованні, розвитку, адаптації до соціально-економічному середовищі суспільства.
Багато уваги приділяється розвитку пізнавального інтересу школярів, підвищення мотиваційних установок до освітньої діяльності, розвитку кругозору та формування навичок науково - дослідницької праці учнів.
У школі є хороші умови для позаурочної роботи з учнями. В наявності актова зала, спортзал спортивний майданчик, майстерні для занять творчістю, обладнаний кабінет для занять домоведення і кулінарією.
Станом на перше вересня 2016 у школі функціонує 10 класів з українською мовою навчання та один (11 клас) з російською мовою навчання.
Місія школи: всебічний розвиток учнів, формування ключових компетентностей, що сприяють продовженню освіти, на благо себе і процвітання Батьківщини, через любов до своєї малої батьківщини.
Цінності школи:
- Особистість дитини;
- Патріотичність;
- Демократичність;
- Охорона природи;
- Служіння Батьківщині.
Принцип школи
Треба вірити, що ти багато можеш, тоді багато що стане можливим.
Принципи діяльності школи - партнерство, відкритість, волонтерський рух, демократизація НВП, активна громадська позиція, зворотній зв'язок
Індивідуальність:
- Освічений;
- Творчий;
- Культурний;
- Компетентний;
- Затребуваний.
Напрямки діяльності школи:
участь у роботі представницькихта виконавчих органів місцевого самоврядування, у громадськихорганізаціях; розробка та реалізація соціальних проектів; посильна допомога у впорядкуванні території міста; шефство над історичними пам'ятками, озеленення; здійснення батьківського всеобучу та громадянської освіти; організація святкування загальнодержавних та регіональних свят, пам'ятних дат тощо; виконання дослідницьких проектів з історії міста.
Ресурси школи :
2 комп'ютерних класи, Інтернет, медіатека; 25 навчальних кімнат і кабінетів; спортивна зала; бібліотека; вивчення англійської мови з 1-го класу; медичний супровід; соціально - психологічний супровід НВП; висококваліфікований педагогічний колектив.
Збільшення контингенту учнів через формування позитивного іміджу закладу, мережу Інтернет, ЗМІ.
Формування освітньої траєкторії учня через: профільне навчання, варіативну складову навчального плану.
Портрет випускника школи:
Освічена людина, яка вміє самостійно здобувати знання, здатна діяти відповідно суспільних цінностей, розуміючи, що життя серед людей - це постійний пошук компромісів. Соціально активна, конкурентоспроможна, мобільнаособистість, яка успішно реалізує себе в громадській та професійній життєдіяльності. Людина, яка володієзагальною культурою, моральними орієнтирами на загальнолюдські цінності, такі як: свобода, гуманізм, патріотизм, повага іншої особистості, дружба, здоров'я, родина.
Для вирішення поставлених цілей і завдань наша школа має необхідні умови:
• практику застосування сучасних педагогічних технологій;
• систему роботи міжшкільних факультативів;
• результати діяльності школи:
а) призові місця на олімпіадах, марафонах, творчих конкурсах, спортивних змаганнях;
б) високий відсоток учнів, вступників до ВНЗ.
• постійно розвивається матеріальна база:
а) новий комп'ютерний клас;
б) спортивна зала, спортивний майданчик;
в) актова зала;
г) кімната психологічного розвантаження.
д) сучасно обладнаний кабінет фізики, кабінет хімії тощо.
• організація навчально-виховного процесу спрямована на набуття особистістю певної суми знань і досвіду, що дозволяють їй бути конкурентоздатною, діяти адекватним чином у різних ситуаціях, робити висновки про щось, переконливо висловлювати власні думки, і носити компетентнісно - орієнтований характер.
Щоб особистість набула якостей, характерних для конкурентоспроможності, у школі:
1) навчально-виховний процес організовано таким чином, щоб по перше, хотілося навчатися саме в нашому навчальному закладі тому, що тут цікаве шкільне життя і що про нього згадують з вдячністю ті, хто його закінчив;
2) забезпечена висока якість освітньоїпослуги у порівнянні з освітнімипослугами, що їх надають інші навчальнізаклади;
3) організовано надання освітніх послуг, цінних для життєдіяльності особистостіта її професійної діяльності.